Přeměň pád v let

Tento malý příspěvek nechť je začátkem mého blogu. „Přeměň pád v let“ je dobrým motem, protože tuším, že můj blog bude propadák, jako dost dalších věcí, které se snažím denně dělat co nejlépe.

Uvažovala jsem o založení blogu už delší dobu, ale dařilo se mi dlouho odolávat. Nedávno jsem však slíbila dětem, že si blog opravdu založím: až odešlu do nakladatelství rukopis knihy o architektuře bylin. Co se slíbí dětem, má se dodržet. Začínám psát. Mám samozřejmě připravenou pojistku, pro každý příspěvek musím udělat originální ilustraci, a to jde pomaleji než psaní. Internet tedy nebude zaplaven produkty mého grafomanství. Na druhou stranu, za svůj dosavadní život jsem nashromáždila obrázky i texty, kterými si mohu vypomoci, abych ten slib dodržela: Jako první příspěvek najdete mé zamyšlení Den v Muzeu, který je napsán už dva roky pro Vesmír, ale nějak se nehodil k publikování. Obrázek v záhlaví tohoto postu je také starý, vznikl už před 30ti lety (a jak je aktuální!).

Ještě snad dlužím vysvětlení, proč vůbec píšu. Už jako malá jsem se rozhodla, že budu spisovatelkou, ale když jsem sedla k papíru, jako, že začnu, tak jsem zjistila, že naprosto postrádám nápad na příběh. To se nezměnilo. A ještě pro Vojtu, proč píšu česky: abych si procvičila jazyk 🙂

Zanechat Odpověď

